1 Ramadhan 1432H

Monday, August 01, 2011 2 Comments A+ a-


Hi, Assalamualaikum. 
Macam mane first day puasa? Alhamdulillah tadi pagi HH dapat bersahur ngan satu family. Cuma adik HH sorang je x da...sebab dia kerja malam. Sepanjang bulan Ramadhan ni Insyallah HH akan buat diari Ramadhan. Actly diari ni sebagai latihan tuk HH snap at least 1 gmbar sehari sepanjang bulan Ramadhan ni. Ni gmbar yang HH snap beberapa saat setelah masuk 1 Ramadhan 1432H

Sunset | Permatang Damar Laut, Penang by Hasfanizam Hamdan

Gambar HH tngkap last minit. Petang semalam time nak balik rumah HH tgh cuaca elok, so kelam kabut balik rumah n ajak member g tgkap gmbar sunset. HH kluar dari rumah pun dah kul 7 lebih. Awan masa sunset semalam memang sngat menarik. Masa dok tngkap gmbar kat tepi pantai ni, HH ada nampak beberapa ekor burung, then HH pun dok terhendap2 la nak tngkap gmbar burung kat pantai tu. Then..sluppppp..HH terpijak pasir jerlus...sebelah selipar HH putus....sebelah lagi terus ghaib dalam pasir tu... Kesudahannya, HH balik naik moto berkaki ayam...huhuhuhu

 S E K I A N

2 Comments

Write Comments
dhiera
AUTHOR
August 2, 2011 at 9:13 AM delete

cantik~ selamat berpuasa dan salam perkenalan!

Reply
avatar
HH
AUTHOR
August 2, 2011 at 10:49 AM delete

Terima kasih Dhiera. Slamat berpuasa dan salam perkenalan :)

Reply
avatar

International Muslim Wedding Photographer

Powered by Blogger.

Contact Form

Submenu Section

Slider Section

Total Pageviews

Pages - Menu