8 Ramadhan 1432H | Tinggi

Monday, August 08, 2011 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum,
selesai workshop dengan CST...kami semua berbuka puasa bersama2 sebelum masing2 membawa haluan...Sebagai hadiah sebab menang video terbaik, makanan berbuka untuk group HH telah dibelanja oleh mentor kami, En Syahir. ..Thanks Syahir atas ilmu yang diberikan..dan juga sebab belanja kami semua..
Setelah berbuka puasa kami pun mengorak langkah untuk balik ke Penang. Sempat gak singgah ke Menara Berkembar Petronas ni...


Tinggi kan Menara ni?..siap berkembar lagi...
Secara keseluruhan nya, HH sangat berpuas hati dengan workshop by CST ni. Dapat belajar banyak benda.... dari kisah dan pengalaman diorang... Juga dari kisah pengasas CST, En Rosli..
HH seorang yang mempunyai impian yang besar...harapan yang tinggi... tapi ramai orang disekeliling HH yang tak faham... tambah2 lagi yang mengaggap HH ni buang masa dan seorang yang tidak mempunyai perkerjaan. .. x kisah la pe orang nak fikir atau cakap..yang penting HH tahu apa yang HH buat dan hala tuju HH..
Korang pun mesti ada impian kan?...ingatlah... kalau minat sahaja tidak cukup.... x guna ada minat sahaja kalu kita tak nak belajar ... bergitu juga dengan harapan dan impian, kalau kita tidak berusaha... ianya tidak akan kemana-mana. Jom sama-sama kita berusaha... semoga apa yang kita impikan jadi kenyataan.
AMIN

>>>>>GALERI DIARI RAMADHAN 1432H<<<<<

Jangan lupa baca Diari Ramadhan diorang jugak
(SILA KLIK PADA NAMA)

SAIFUL ADLI ||| MOHD MUKTASIM ||| JAN AZROL

2 Comments

Write Comments
August 9, 2011 at 6:59 AM delete

Sokong HH 100%, cuma orang susah nak pandang kita bila kita belum berjaya.. HH mampu lakukkannya.. buktikan pada semua...

Reply
avatar
HH
AUTHOR
August 9, 2011 at 11:27 AM delete

Thanks Mus atas sokongan anda (^_^)

Reply
avatar

International Muslim Wedding Photographer

Powered by Blogger.

Contact Form

Submenu Section

Slider Section

Total Pageviews

Pages - Menu