10 Ramadhan 1432H | Berdua

Wednesday, August 10, 2011 4 Comments A+ a-

Assalamualaikum,
petang ni HH x tau nak wat per... dok sorang2 je kat umah..boring pun ada... keje tuk ari ni pun dah settle,
padahal byak lagi keja yng menunggu.... keje2 gak..tapi rehat tetap perlu...


Then tiba2 dapat idea snap gmbar ni... sape dapat teka pe yang HH cuba sampaikan?

“Kemudian ketika ia berasa berat dan menaruh bimbang, berdoalah suami isteri itu kepada Tuhan mereka dengan berkata: “Sesungguhnya apabila engkau (wahai Tuhan kami), mengurniakan kami nikmat yang baik, tentulah kami menjadi orang-orang yang bersyukur.” 
(Surah al-A’raf, ayat 189)

 S E K I A N
(^_^)

>>>>>GALERI DIARI RAMADHAN 1432H<<<<<

Jangan lupa baca Diari Ramadhan diorang jugak
(SILA KLIK PADA NAMA)

SAIFUL ADLI ||| MOHD MUKTASIM ||| JAN AZROL

4 Comments

Write Comments
August 10, 2011 at 6:56 PM delete This comment has been removed by the author.
avatar
August 10, 2011 at 6:58 PM delete

saya bersyukur atas segala pemberiannya hari ini.. :)

Reply
avatar
AJ
AUTHOR
August 11, 2011 at 12:04 AM delete

sepit baju ni berkualiti..keh keh keh :)

Reply
avatar
HH
AUTHOR
August 11, 2011 at 1:49 AM delete

Mus: Alhamdulilah
AJ: hahaha...ohyeah

Reply
avatar

International Muslim Wedding Photographer

Powered by Blogger.

Contact Form

Submenu Section

Slider Section

Total Pageviews

Pages - Menu