Tag dari Ein

Sunday, September 13, 2009 6 Comments A+ a-


Ni first time aku kena tag, so layan je la ..hehehe

1) suka memasak??
Suke3 ... Actly aku memang suke masak.
Dan pernah keja sebagai tukang masak..
Nape? x percaye ke? :P

2) masakan istimewa anda utk yg tersayang ( 2 jenis )
Pe ek..yang tersayang tu sape?
kalu family aku diorang suke aku masak ayam masak merah
dan koew tiew thing'
(korang tau ke pe benda koew tiew thing' tu..hehehehe)


3) makanan istimewa yg anda suka waktu raya?? kenapa??? ( 2 jenis )
lemang dan ketupat ..sebab aku suka

Gambar Hiasan
Germnya tgk lemang ni ...nyum nyum


4) kuih raya kegemaran anda dan si dia???
aku makan je semua kuih yang dihidangkan tuk aku ..

5) tayang sikit gmbr masakan dr anda
x da gambar la ..so x leh nak tayang ..kui kui kui

tahukah korang yang ketupat pun ada jantan dan betina?
hehehehe

6 Comments

Write Comments
miszgarfien
AUTHOR
September 13, 2009 at 2:19 PM delete

kihkihkih....rjn pun jwb tag...xpe..nnt ein bg lg ye...wahaha...zam penah keje sbg chef eh...nnt ajar ein ye...

Reply
avatar
September 13, 2009 at 2:49 PM delete

Ein,
thahla, kadang2 rasa tag ni cam bagus gak,
sebab kita dapat share tentng diri kita ..huhuhuh

Reply
avatar
miszgarfien
AUTHOR
September 13, 2009 at 3:01 PM delete

hehehe...nnt ein tag zam lg ok...

Reply
avatar
September 13, 2009 at 3:05 PM delete

Ein,
ok je..tgk la kalu rajin niezam jawab la ..hehehehe

Reply
avatar
September 14, 2009 at 10:17 AM delete

warghhh...
x sbrnye nak raye..
selamat hari raya.. :)

Reply
avatar
September 14, 2009 at 11:11 PM delete

bidadari cinta,
Selamat hari raya n_n

Reply
avatar

International Muslim Wedding Photographer

Powered by Blogger.

Contact Form

Submenu Section

Slider Section

Total Pageviews

Pages - Menu